kära stockholm

nu kommer jag.
åh jag längtar så. dessutom har jag skaffat personlig tränare, nästan, haha.
fint att bo på valhallvägen, ganska nära min praktikplats också. inte helt fel. det var en fin gammal lägenhet, fräsch och rymlig. helt perfekt. dessutom var den mysig och atmosfären var skön. helt underbart. det var ju en liten lättnad att vi äntligen har hittat en lägenhet då. på östermalm förstår ni, ja man vill ju inte va sämre än hellan ;)

nu ska jag bara skriva min svenska uppgift också. suck. den kommer aldrig bli klar. men den måste ju bli det så det är bara att skriva på nu då!

ses!

Kommentarer
Postat av: Danielle

Personlig tränare? Vem? Hyresvärden? Hehe. Bra jobbat av dig idag, känner mig som en svikare - men lovar att bjuda på smarrig middag och vin den 1 december för att fira vår flytt! Gillar du vitt?

Postat av: Pappa/1

Du kommer nog aldrig bli klar med svenskan sålänge du stavar det så. Svenskuppgift, dummer!

2008-11-20 @ 18:46:18
Postat av: Pappa/1

Du kommer nog aldrig bli klar med svenskan sålänge du stavar det så. Svenskuppgift, dummer!

2008-11-20 @ 18:48:45
Postat av: Hellan

fy fan vad jag ska drilla dig runt djurgården

2008-11-24 @ 12:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback