jag ser det snöar

det var ju roligt hurra!
nu blir det vinter som vi har önskat hurra.



jag tycker faktiskt att det är mysigt med vinter och snö. men jag gillar ju sommaren också.
jag gillar nog helt enkelt att vi har olika fyra så olika årstider i sverige. men däremot skulle jag kunna tänka mig att bo i ett land där det är olika klimat i olika delar av landet, typ usa. för då kan man bo där det är mest sommar hela tiden och åka skidor när det är snö i en delstat lite längre bort. det låter som att jag tror att det är typ grannkommunen som har snö när inte den kommunen man bor i har det. men ni förstår vad jag menar.

ett plus med snö är ju också att natten inte blir så förbaskat mörk. jag är ju så mörkrädd.

men nu ska jag gå och lägga mig.

ps. m. ring mig om du vill. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback