ingen hylla idag heller



nej det blev ingen hylla idag. jag ska mäta och greja lite först här hemma och se om det kanske ändå ska bli en större hylla. har ju så himla mycket böcker som inte får plats i min bokhylla. och jag är ju en sån som gillar att ha saker framme och inte stoppa ner i lådor, om än välorganiserat framme. jag tänker mig en såndär traditionell från ikea. perfekt att dela av rummet med och massor av plats för mina böcker och cd-skivor. kanon ju! men det blev en ram idag. tyckte den var fin. egentligen hade jag tänkt ett svartvitt kort i den som emma tog för längesen men det passade inte alls ihop så det blev ett kort på andreas istället. jättegammalt kort som jag tog på honom en gång. men jag gillar färgerna i det.






bilden från ramen.
färgerna syntes visst inte så bra
på bilden tagen med min mobil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback