helgen är nästan över

usch och återigen usch. jag vill inte att helgen ska vara över. med det innebär det också att lovet är slut :(
då är det bara back to school igen då. tack. har jag gjort mycket vettigt under lovet? nej. fy på mig.
nu är det att plugga plugga plugga inför tentan som gäller och komma igång med dokumentären fort som attan som ska vara klar om ett par veckor. aaah. jag blir galen. nåväl.

det här med spelkvällar har fortsatt. igår var en sådan. challe, erre, jag och kattis spelade hur fan visste du det?! och jag har aldrig igårkväll. de drack öl och vin, jag drack hallonsoda :) helt enkelt bara för att jag inte orkar ta mig hem med annat än bil från torpa. haha. lat ja visst.

nu ska jag faktiskt åka ner till stan och gå ut och gå en runda med kattis. bra med motion har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback