bajsnödig

jag tror att jag är en sån person som är lite bajsnödig mest hela tiden.
alltså inte bokstavligt talat.
men jag tror att jag kan vara sån. jag vet väldigt ofta bäst. men å andra sidan är jag inte den som är den. jag kan vara väldigt avspänd och avslappnad också. ibland kanske lite mer än vad omgivningen önskar.




jag vet egentligen inte vad jag ville säga med det. jag kan bara inte sova. jag borde sova för jag är sjukt trött. men det går bara inte. idag försov jag mig alldeles för mycket. vaknade 20 minuter efter att jag skulle ha börjat jobba. men men. det var väl inte hela världen kanske. fick som straff städa och damma verktygsavdelningen. det var riktigt dammigt där. men jag tycker ju att det är kul så det var kanske inte så mycket till straff för min del. nåväl.

igår var jag ju på afterski. det var faktiskt riktigt roligt. jag var nykter men alla andra var ju typ sådär riktigt vi-har-varit-ute-och-åkt-hela-dagen-och-inte-ätit-alltför-mycket-fulla som man ska vara på en lyckad afterski. det var skoj. virkade även ett pannband till malin innan jag åkte ner till festen. jag kände att det liksom hörde till. det blev inte världens snyggaste men det gick bannemig fort. åkte dock hem tidigt eftersom jag fick skjuts av angelica. det var skönt.

nä nu måste jag bara sova.
deadline på dokumentärfilmen imorgon och vi har lite kvar att redigera och fixa och trixa med ljudnivåer och trimma klippen lite. pust och stön. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback