back on track



på väg till balen, inte överförfriskade men absolut på god väg in i dimman


nu är jag hemma från lund igen. efter en bilfärd som kändes som om den aldrig skulle ta slut och om den gjorde det så skulle det va för att vi dog (no offence p men jag var lite rädd).
i alla fall så slutade det väl och nu sitter jag hemma. insåg dock att jag hade glömt lite grejer hos jossan o alex. bla min födelsedagspresent, min kokbok och min pälsmössa, men jag fick med mig den nya klänningen hem iaf :)

balen var rolig, jag kände mig fin i min nya klänning med massor av tyll och förfesten var skojig och vi fick god mat :D

en lyckad helg helt enkelt med fylla och allt vad det innebär av efterfester och konstiga sovplatser.

slutet gott allting gott, nu ska jag hoppa ner i sängen och titta på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback