livet är orättvist

här sitter jag i mitt rum och skriver på mina artiklar om popadelica. fan vad tråkigt det är då. men jag fick iaf gå på konsert gratis. det tackar man ju för. men jag förstår inte varför jag hela tiden försöker intala mig att detta är vad jag vill göra. men jag borde gå kvar nu när det bara är ett år kvar ändå. jaja.

jag vet inte riktigt om jag tycker att det är okej att min syster kommer undan med att ta sönder en fönsterruta bara för att hon gjorde det med en handboll. det är sånt som gör att jag borde på tatuera mig mera. bara för att jag inte har mvg i varje ämne och är bra på handboll så betyder ju inte det att jag inte har andra intressen. det är snällt att man får leva sitt liv som man vill tycker jag. oerhört snällt. jag känner lite just nu att det är jag i vår familj som borde få allt jag vill. för jag är iaf smartare än att kasta handboll mot väggar med rutor när jag är den i mitt lag som har det hårdaste skottet. livet är verkligen orättvist! men jag är kanske bara en bortskämd unge egentligen, men nu var det min tur att gnälla lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

väx upp

2008-05-04 @ 20:34:03
Postat av: my

nej för jag käkar "krumelurpiller för att aldrig bliva stur"

2008-05-05 @ 01:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback