klockrent!

http://twoforone.blogg.se/1210322985_90talskukar_och_manli.html#comment

jag tycker verkligen att den här bloggen är så rolig. allt de skriver är så klockrent!
men en sak hade de missat i det här inlägget. skor är väldigt viktigt, alltså verkligen väldigt viktigt på män. det värsta som finns är fula skor. jag tittar alltid på skorna först. så viktigt är det.
det de hade missat var i alla fall såna där fula skor som jag verkligen inte har något ord för. men det är typ en billigare version av loafers eller snarare som en blandning mellan loafers och sneakers och är ofta i mocka, gärna brun mocka. gräsligt är mitt enda ord för detta.
det andra problemet som jag har med mäns skor är när de knyter åt dem så förbannat hårt. detta sker också oftast med sneakersliknande leisure skor i ljus beige mocka. usch så gräsligt. jag menar de tillverkar ju inte skorna med en bred tunga mellan knytningen för att inte tungan ska få synas det minsta lilla. sjukt gräsligt.

jaja nu orkar jag inte tjata mer om detta. jag kan ju verka besatt. vilket jag absolut inte är, oh nej.

kollar för tillfället på sömnlös i seattle. trevlig fredagkväll detta måste jag säga :) kanske lite väl patetiskt när de andra sitter nere på uteserveringen på twin och dricker öl. haha. mycket seriöst av mig att plugga och ta det lugnt då. men ibland krävs det och jag har en känsla av att det inte kommer bli så lugnt i sthlm nästa vecka. tack för mig. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback