jkpg är sveriges jerusalem staden som gud glömde av någon oförklarlig anledning

blääääää. jag hatar verkligen jönköping. eller inte hatar det är ett starkt ord men ogillar. ogillar väldigt mycket faktiskt. här händer ingenting.det enda som händer för min del är skola, jobb på k rauta, jobb på elmia, provtagning, och operation. det är ju himla skoj alltså. njae.
idag ska jag iofs på möte med chefred. på jnytt för imorgon ska jag gå på popadelica och skriva lite om det. det är ju skoj åtminstone. sen ska jag till sjukhuset och ta fler prover och hämta ut ett recept. sen ska jag in till k rauta och jobba. kul dag va. den ser nästan ut som alla andra. uuuuuh.

jaja. nu har syrran fixat pankakor till frukost till mig så jag får god frulle iaf. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback