jag har ett liv att sköta

idag när vi satt i skolan och tentapluggade insåg jag efter ett tag att jag aldrig skulle förstå något iaf. så jag resta mig upp och gick. de andra satt kvar ja gud vet hur länge men jag lämnade av efter nästan fyra timmar. det är inte riktigt min grej det där. min enda kommentar var att jag hade ett liv att sköta.

så jag gick hem och pillade lite i mitt rum. jag och mami var ju på ikea igår och inhandlade lite nytt eftersom den där nedrans adam tensta planschen aldrig ville sitta uppe så blev det ett stort tomrum över min säng som var tvungen att fyllas med något. jag har alltid gillar gamla ramar och gamla kort och speciellt när det blir en såndär släktvägg med olika gamla ramar och fin kort. precis som min mormor och bengt hade på en vägg i ett rum i deras lägenhet. jag var alltid så fascinerad av det och tyckte det var jätte intressant att kolla på korten varje gång jag var där. och då ska tilläggas att jag var där en del eftersom jag insåg konsten att skolka ungefär någon gång i tredje klass och mormor bodde precis jämte skolan jag gick i :)

resultatet blev iaf att jag köpte självhäftande väggdekorationer på ikea som jag slängde upp och sen satte fast några kort i. mycket vackert.

image198

 
pappa, glassnyllet mia, mamma och kakmonstret lolo är än så länge med på bild, men det kommer fler

image203

fönstret fick också en ny vän, en blomma i en vattenkanna, ganska skojigt.
de vita krukorna ska få nya blommor med har bara inte orkat sätta i dem än.

jag gillar ikea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback