jag gillar ruset

idag har jag varit sövd. det är så himla fint. jag tycker verkligen det. frågade narkossköterskan om jag möjligen kunde få lite morfin också men han bara skrattade åt mig och sa att jag var tokig. sen somnade jag in lite lätt. dock var det bara en lätt sövning men efter att jag gapat och skrikit så däckade de mig totalt. lika bra det. så bli vi av med fanskapet tänkte de nog. haha. sen vaknade jag och mumlade lite och sen somnade jag om några ggr och sen fick jag ostmackor och det var såååå gott. har man inte ätit på ett och ett halvt dygn så uppskattar man två små ostmackor och lite lingonsaft. ja herrejesus vad gott det var. sen tyckte de att det var dags för mig att gå hem eftersom alla mina organ fungerade som de skulle (detta visste de eftersom jag var på toa och man får inte gå på toa oanmäld haha) sen kom kattis och hämtade mig och jag gick lite halvdrogad med henne på ikea. sen åkte vi till baggarp och då skulle jag gå in i husvagnen och då hittade jag en död fågel, det var äckligt. den låg under malins kudde så jag tror att hon får tvätta den innan hon sover på den nästa gång. sen tog vi ut fågeln ur husvagnen och åkte till ikea igen. sen åkte vi till ica maxi. handlade mat. åt en lakritspuck, den var äcklig. sen klippte kattis massa folk och sen gick vi hem. och nu sitter jag här. kul va. jag tror att jag har lite drugs kvar i mitt system?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback