första dagen i resten av mitt liv

första dagen i resten av mitt NYA liv är kanske mer rätt.
klockan sju imorse ringde telefonen. hatade jag kattis då? ja det gjorde jag! men nu är klockan kvart över åtta och jag har precis stretchat färdigt.
kattis och jag kom går på den briljanta idén att börja springa för att bli smala och mer välmående. sen kom kattis på den ännu mer briljanta idén att om vi ringer och väcker varandra klockan sju varje morgon måste ju båda gå upp och då kan man inte fuska. så med dagens teknik kollade vi varandra genom att skicka mms och nu har vi båda varit ute på dagens motionspass. helt briljant. även om jag hellre hade sovit vidare så är det nu såhär i efterhand ganska skönt.

nu måste jag kasta mig in i duschen för skolan börjar nio. har bara kompletteringsdag idag men jag har ju lite kompletteringar att göra så att säga.

image195

jag ser väldigt entusiastisk ut haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback