förlåt


ännu en gång har vi lyckats haha, kattis spegel är skojig på den står det massor av roliga saker :)


det är synd att man inte ser att det står att jeanskillen är vrölsnygg. jag tycker faktiskt att dessa glasögon är snygga men det är inte alla som håller med mig om det haha.


jag har varit otroligt trött och tråkig på sista tiden. men så är det. jag är utarbetad, utbränd som uggla hade sagt. kattis mamma sa att jag var som uggla idag för att jag var rädd för bakterier från den döda fågeln. det tyckte jag var skoj.

idag har vi tvättat av hasse utvändigt och dammsugit inuti och kört upp den till stallet för vidare uppfräschning. vi har även vädrat dynorna och kuddarna håller som bäst på att tvättas och filtarna ska snart slängas in i maskinen. nu blir det jäklar rent hus(vagn). haha nu var jag rolig ju.

det har gått ett tag sedan sist jag skrev. jag har bland annat gjort mitt sista besök på idol och åkt en sjuhelsikes bussresa hem från stockholm. jo så nu är man hemma och jag har redan hunnit vara på lager 157 med kattis och sofie och även haft mannekäng/maskerad hemma hos kattis framför spegeln. roligt värre haha.

nu har jag precis kollat klart på what happens in vegas och ska alldeles strax gå ner och hänga tvätt för att sedan sova eftersom jag ska jobba imorgon. så är det att leva som en hard working woman, sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback