by the way

har jag nämnt att jag ska till sthlm i helgen igen?

23-27 maj blir det denna gången. skönt att få åka till den vackra staden ännu en gång. det har blivit många turer dit på sista tiden, vilket inte gör mig något alls :)

ganska fullspeckat schema nuförtiden, skojigt men stressande.

onsdag: tenta, på kvällen brännboll och öl
torsdag: maskerad och fest
fredag: avslutning, buss till sthlm på kvällen
lördag: sthlm/idol
söndag: sthlm/idol
måndag: sthlm/idol
tisdag: sthlm/idol

nånstans här emellan ska jag även klämma in att lyckas göra en ståuppa, en ledaranalys och börja med redaktörsjobbet för websidan jag jobbar för. jaja. det blir nog bra med det. vill man så går det! tänkte även klämma in en träff med hellan så jag har någon att äta glass med nu när kattis inte är med :) och även umgås med lolo och kanske martin. jag tycker om lolo, hon är för snäll som låter mig komma och gå i hennes lägenhet som en annan bostadslös :D

bara för att det är så mycket nu tillät vi oss ikväll att äta glass och dricka cola. mums! efter en långsam tur inne på ica maxi slängde vi oss i soffan och njöt av våra ben & jerry's glassar :) tur att kattis har lika kass självdisciplin som jag haha.


ben & jerry's chocolate fudge brownie, mumma! tyvärr kan jag inte hitta min favvo chocolate therapy längre, kanske har de slutat tillverka den :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback