yippie kay yay motherfucker

eller nåt i den stilen. har idag skruvat ihop tre eller fyra eller kanske fem gräsklippare och vertikalskärare. tappade räkningen någonstans efter två. haha. det var ju inte så kul ändå. men men. vad ska man göra när man får såna uppgifter?!

sen hämtade jag faktiskt pizza och åkte hem till let's dance. mums gånger två. pizza och danny. haha.
sen nu tänkte jag faktiskt sätta mig med layouten till tidningen så jag öppnade min mail och såg då att jag kanske kanske kanske har kommit ett steg närmare det här med turnébussen. dock lär det inte bli någon turnébuss men kanske iaf lite loge och backstage och ett coolt reportage. hoppas hoppas hoppas nu då. blir ju coolt att hänga med de tuffa grabbarna. haha. eller gubbarna snarare kanske. äh jag vet inte. dock har det ändrats på vägen. det är inte längre hardcore superstar jag talar om. om än ett minst lika rockigt band. haha. sjukt nice. nu måstevi be till gud allihopa för min skull. eller nej förresten gör inte det. han lyssnar ändå inte när det handlar om mig. dessutom tvivlar jag på att det faktiskt är någon som vill be för mig. jag vet ju var jag har er nu. haha jag dör av skratt.

nä nu ska jag pilla lite med layouten. kanske blir det en tidning någon gång. vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback