thinking

jag har tänkt lite på det här med internet. det är ju verkligen bra. det gör ju information lättillgänglig och om man undrar nåt så kan man typ bara googla det. hur bra som helst ju.
likaså mobiler. man kan nå folk nästan när man vill och om man har problem och inte har nån telefon i närheten har man alltid mobilen.
det stora problemet med de här två grejerna är bara att det inte finns alkolås på dem. för det skulle jag behöva. jag vet inte varför men jag tycker alltid det är jättesmart att ringa och messa och skriva till folk på msn och facebook när jag är packad. och dage efter vet jag aldrig varför jag tyckte att det var så smart. haha. tex igår trakasserade jag några killar. inte för att jag ville ligga eller något sådant utan mest för att jag hade för lite att göra. så först dra iväg några mess, sen ringa lite och sedan gå in på facebook och skriva exakt samma saker som jag skrev i messen. haha var är min logik i detta då?! speciellt när jag borde sova för längesen eftersom jag jobbar dagen efter. nej nej, my går in på facebook klockan tre och skriver samma saker igen fast hon redan fått svar på de sms hon skickat. haha. bra jobbat liksom.

jaja. man kan ju inte alltid vara smart. jag har iaf oftast tur när jag tänker när jag är nykter. man får väl vara glad för det då. för det är ju inte ens alla som har fått den gåvan. hahahhahahahha. okej nu va jag kanske lite elak men inte hälften så dum som så måga andra nuförtiden.

see you bastards!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback