thank god it's friday

eller inte. det betyder att en vecka har gått och man har ännu mindre tid på sig att hinna klart med alla grejer. bläääää.

just nu har jag bara dessa grejer att göra:
  • ståuppa
  • ledarsideanalys
  • reportage om ett band
  • reportage om civilvakter
  • on the road reportage
  • layouten till tidningen
  • plugga till metodiktentan på torsdag
  • plugga till ekonomitentan
skönt. det var ju bara lite grejer. ska se om jag kan slutföra några i helgen eller åtminstone börja på dem kanske. jaja. det blir nog bra med den saken. kanske. om jag har tur. om jag typ har gud på min sida. men det har jag ju inte. det vet vi ju redan. haha. usch.

sitter och lyssnar på him och väntar på att telefonen ska ringa också. kul. ska ha telefonmöte. får se vart det leder. känner att jag måste lyssna in mig lite mer på him också eftersom de kommer till hultsfred i år igen och jag vet att jag kommer att se dem för min vän kattis älskar ju dem. haha ja. tur att det inte är dålig musik iaf.
sen när mitt lilla möte är över ska jag faktiskt åka och jobba. gott med lite pengar iaf.

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback