skitnödig

ni vet när man verkligen känner att man måste bajsa fast det inte kommer nåt när man väl sitter på toa - så känner jag mig just nu. jag vill skriva och jag vill babbla på om grejer men det kommer absolut ingenting.
jag kan nästan lova er att snart typ imorgon eller inatt kommer det bli värsta ketchup bottle burstout effect här för då kommer jag skriva säkert flera inlägg och mala på om en massa skit som ni inte ens bryr er det minsta om. men vad gör väl det. jag tvingar ju ingen att läsa. haha.

förrsten. dagens visdomsord om mig från mig:

heller ökänd än okänd! hahahahahahahaha.

see you fuckface.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuckface right back! och vilken turnébuss? var inte så kryptisk my, haha. förresten - vill du hänga med mig en liten stund på söndag? (du får slåss om mig med la familia dock...). har sån där cisv-tjosan i jkpg i helgen vet du. om du vill får du såklart gärna vara med oss och leka fredag kväll också, haha. puss!

2008-03-06 @ 22:49:58
Postat av: louise

misstänker att cisv avslöjade mig i förra kommentaren. men ja, det var jag som skrev den, haha.

2008-03-06 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback