sanningen i vitögat

I call you they call you
Everyone's calling you my better half
I know you they don't do
Nobody will ever do and we don't care

I don't want to turn back the time
I don't want to follow the line

Still waiting not creating
Everything we do is better when we're two


snart snart snart. imorgon kommer att bli en bra dag tror jag för det vet jag för det har jag på känn. lite som att bli hel igen, nästan. jag klarar mig bra utan men allt blir bättre när vi gör det tillsammans så att säga.

"folk tycker om oss, när vi är var för sig, men när vi är tillsammans då hatar de oss nog"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh den lyssnade jag på på flyget innan och tänkte att snart är jag hemma igen. Vad skönt! Snart snart snart :) ikväll ska vi myspysa!

2008-03-17 @ 13:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback