ny dag på ingång

detta kommer helt klart bli en bra dag. jag drömde en så bra dröm inatt att morgonen inte kunde bli annat än bra. vaknade klarvaken kvart över sju. jag tror inte det har hänt mig tidigare i världshistorien.
åkte till sjukhuset för lite provtagning. jag sa att det var äckligt, labassistenten sa att hon var van och att det inte alls var äckligt. haha. sen åkte jag ner till stan och solade. nu är jag hemma och har hittat tre kassar med pantburkar och petflaskor som jag tänkte panta och sen inhandla lite hårfärg. blir eventuellt en ny parfym också.
var på a6 med erre igår också och inhandlade ett par knallrosa solglasögon. hur fina som helst. blir bra till festen ikväll men kanon till sommaren :) köpte även på mig lite armband och alkohol. bra inköp av mig.
80-tals fest ikväll. nä men jag känner det nu. sitter här och diggar 80-tals musik. detta kommer helt klart att bli en bra dag. jag är väldigt lycklig idag.
kanske lite frukost nu.
ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback