missförstå mig rätt

image166det här inlägget kan förmodligen ge upphov till otroliga misstolkningar men kära vänner missförstå mig rätt. det är historia nu. om ens det?! nej jag tror faktiskt inte ens att det kan klassas som historia. men hur som helst. jag är sjuk och har feber och då är det mysigt att sova med strumpor på. jag letade längst in i lådan för att se om jag hade några stora mysiga strumpor att ta på mig men fann istället ett par gamla tubsockar som det står p4 på. p4 skövde. haha. eehm. någon som känner att dom är ägare till dessa? för inte är det jag som gjort lumpen iaf. hahaha. a det är så roligt att hitta gamla grejer för det finns alltid någon rolig historia bakom dem. nu gissar jag på att ni alla som kanske läser detta tror att detta har något med sex att göra. låt mig måla upp ett scenario, man går hem med en kille, har sex, sover över, vaknar morgonen därpå, ska smita iväg, hittar inte sina strumpor, rycker ett par andra i all hast, inser sedan att dessa är jävligt avslöjande eftersom du själv inte gjort lumpen på p4 i skövde. meeen gott folk historia är helt annan och innehåller så lite sex att det nästan är skrämmande. haha.
häromdagen städade jag även bland mina smycken och grejer. då fann jag en hårklämma som rebeccas farmor (tror jag) köpt i spanien (eventuellt någon annans stans utomlands) till henne när vi var typ fyra fem år. och denna har alltså legat i min låda ungefär sedan dess. haha.
jag måste bli bättre på att städa oftare. för jag har så mycket skit liggandes. men tro inte att jag slänger något bara för att jag städar. nej det kan jag inte med.
för några dagar sedan tänkte jag att jag skulle städa ur min garderob eftersom knappt något får plats där längre för all gammal skit. så jag började med den lilla nätta hyllan med jeans och byxor. antalet blev cirka 30 par byxor varav jag kanske får på mig fyra eller fem par. haha. men ändå slänger jag dem inte för att jag tänker att jag kanske kan ha dem på mig om jag går ner i vikt. jag menar de är ju ändå sygga. ta tex mina svea jeans. dem är jättefina. en gång i tiden typ när jag gick i tvåan på gymnasiet var de pösiga på mig. väldigt snygga. men nu får jag väl knappt upp dem till knät ens. haha. men ändå ligger de där på hyllan och samlar damm likt förbannat. haha. jag måste ha en störning. det är nästan värre än att samla på skor. för skorna kan jag iaf ha så då blir det liksom lite mer okej att ha 50 par skor liggandes. haha.

det är bara att konstatera. jag är störd. vem fan har kvar väskor från gamla siljalineresor när man var fem? ni vet såna man fick godis i. en liten plastväska med rosa kanter och en säl på?! jo my westerlund har en. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback