lördag natt

ännu en trevlig kväll. biljarden gick ju sådär för min del. man skulle tydligen inte få ner den svarta bollen?! hmm. bättre gick det för kattis som tog sig ända till semifinal. bra jobbat.
sedan efter att ha fått höra alltför mycket om våra jobbar kompisar och mått som 16 16 så gick vi till apt. jag, kattis och erre tog oss några drinkar, shots och en svängom. trevligt trevligt. vissa hade ju stalkers ikväll och det var inte nån av oss tre. haha så jävla kul. undra hur det gick det där sen? det är så skojigt när man står och pratar med en kille man känner och det är helt oskyldigt bara vänskapligt och en tjej kommer fram och bara suger tag i honom. hur tänker man då?! jag hoppas verkligen inte jag har gjort så någon gång! men det verkar alltid hända mig. varje gång jag pratar med en kille så är det någon annan brud som rycker tag i honom och ger mig arga blicken. haha. ja jesus.

nu ska jag sova. jobb imorgon. kul va?!
sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback