jag älskar 80-talet

haha så himla fint. jag hade verkligen velat vara lite äldre då än vad jag var. fått uppleva det hela. men nu får man gottgöra det med en 80-talsfest på fredag. haha så jävla kul. tur för mig att jag redan har så mycket sånt i min garderob att jag inte behöver köpa så mycket.
jag har även laddat med att titta på susan lanefelts dvd bästa supergympa. sjukt rolig faktiskt. och jag har min outfit klar. eller jag hade den ju praktiskt taget redan innan bara inte i den kombinationen. det enda jag behövde köpa var lite fula toffsar. haha. ja jesus jag kommer inte få nåt ragg men jag kommer definivt va fulast haha.

köpte även en dvd på stan idag. bounce. mm snygga pojkar schysst dans. jag skulle verkligen vilja kunna dansa som dem. coolt som fan. så nu ska jag titta på den massor av gånger och lära mig alla steg utantill. haha. undra om jag nånsin får användning för det?! kanske inte va. men ändå. kul iaf.

blev inte så mycket ledighet för mig trots lov. blev väckt av jobbet idag och fick åka in och jobba stängning. men som jag alltid sagt och fortsätter att säga. pengar är pengar. jobb i helgen med ju. fick iaf tisdag, torsdag och fredag ledigt. alltid nåt. man ska nog inte klaga. kunde suttit utfattig utan jobb eller nåt.


fick även ett fint samtal av meter igår morse. det är de som gör idol och big brother m.m. de frågade om jag ville vara med och jobba på en audition. tackade jag nej? såklart inte! det är ju hur roligt som helst. det spelar ju ingen roll vad för skituppgift man får så länge man får vara med och har foten inne. najs tycker jag. så igår var iaf min dag bra tack vare det. hur bra som helst.

idag blev även mange schmidt och takida klara för hultsfred. hur ska jag hinna med och se alla bra som spelar i år?! det är verkligen en såndär perfekt blandning av artister i år som passar mig perfekt. hur ska jag göra?! dessutom måste man åka hem mitt i alltiohopa för att gå på studenten. men det är klart man missar ju inte lillsyrrans student liksom. kan va bra att få komma hem och duscha med kanske. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback