ingen rubrik för jag är så tråkig idag

blä blä blä blä blä.
jag är så trött på allt och allt helt enkelt.
inget blir som jag vill just nu. idioter till höger och vänster och de människor som jag gillar bor inte i min stad eller är för tillfället inte ens i samma land. blääää.
hoppas hoppas hoppas att jag får följa med i turnébussen iaf. det skulle vara så himla skojigt. plus att jag behöver skriva ett roligt reportage för omväxlingsskull. nu nu nu vill jag skriva något roligt. plus att jag vill ha en rolig praktikplats. men det finns inte. och då är jag hellre utan. varför kunde inte mina lärare bara låta mig varit borta från skolan ett tag och varit med under en helt ny tv produktion eller idol produktionen. det hade väl varit mycket bättre än att sitta i skolan och uggla och tro att man lär sig jättemycket om lagar och ekonomi. blääääääääääää.

nä nu ska jag helt enkelt kolla på la ink för att peppa mig själv lite. kanske även blir lite csi ovanpå det och som avsluting lite bukowski.

vill även recensera en bra bok - postverket av charles bukowski.
vinfyllo, sortera post, knulla, supa, njuta av livet, klaga på livet och vara bitter...det är det enda som behöver sägas.
såhär nedskrivet påminner det faktiskt om en jag känner. haha. så kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det mig, bitterfittan, du syftar på i postverket? haha. för jag stämmer in ganska bra på det där.

2008-03-06 @ 00:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback