idioter, lykke li och dans

vilken kväll det var igår. haha. den innehöll lite av allt från det bästa. mycket öl, både på kroppen och i kroppen, detta medför att man kan slicka på sina vänner. hahahha. sen var det mycket gömma sig mycket evil eyes och mycket andra idioter. och en hel del dans. det var helt klart en lyckad kväll. lykke li var riktigt bra och jag var nöjd.
sen åkte vi helt enkelt hem och jag somnade som en stock. imorse vaknade jag med ett ryck och blev livrädd för kattis stod precis ovanför mitt huvud. men när jag såg att det var hon somnade jag om lika snabbt igen. skönt. sen vaknade jag vid ett och diskade lite och nu ska jag duscha tänkte jag.

utgång ikväll igen. biljard och klubb enkelt står på schemat. ses kanske ute i vimlet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback