alla bloggar

alla bloggar nuförtiden. det är inget unikt. eller?
förr var det ju absolut det men nu vet i fan. nu känns det som varenda jävel har en blogg. men det kanske bara är jag som känner så. jag vet inte.

igår lagade jag ett hål i min tröja. sen hade jag förberett och lagt fram grejer och såg fram mot en dag i skolan och sedan en tur på antingen longboarden eller skateboarden ner till högskolan för en kurs och sedan ner till stan för att kolla på lite kläder och skit. men imorse när jag vaknade hade jag feber, det regnade, jag hade snor i hela ansiktet, och allt var bara fel. bläää. jag hatar att va sjuk. jag har inte tid med sånt. jag har massor att göra ju. bläbläblä. har iaf lyckats pilla ihop en illustration till håkans artikel om bullerbysyndromet. bra det.

nu ska jag plugga lite metodik tänkte jag. om jag inte somnar vill säga. måste verkligen plugga massor. prov nästa torsdag och slutjobbet med tidningen nästa vecka också. jag hinner inte med detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback