onsdag - inte långt till midsommar

midsommar - man dansar runt en jättelik snopp. jätte kul. vem kom på idén? det måste varit en lurad jävel. haha stackarn.

lurad fan: jag vet, vi dansar runt en jättelik kuk och kallar det för midsommarafton!
alla tjejer: jaaaa guuud vad kul, vi gör det nu på direkten!
lurad fan: vi säger att vi gör det för bättre fruktsamhet.
lurad fans vänner: höhö sen super vi ner alla tjejer och ser om fruktsamheten blev något bättre!

ungefär såhär lät det nog. typiskt män som hittar på sådana dumheter. det är bara män som gör sånt. ingen kvinna i världen skulle komma på denna otroligt dumma idé, och framförallt aldrig utnyttja en man. vi skulle ALDRIG utnyttja en man för lite kravlöst sex. verkligen inte.

det va ungefär som när mathias ringde idag och sa något helt annat än det han skulle säga. det han skulle säga var: har du en kod till mig. men klockan åtta på kvällen hörde jag något helt annat. jag skrattade hur länge som helst och han sa bara att jag var bäng. tack. haha. ja jesus vad kul man kan ha på jobbet alltså.

midsommar ja. det var ju det jag skulle diskutera med mig själv här på bloggen. vad ska man göra? ska man sitta hemma och dricka massa goda drinkar och eventuellt däcka sen eller ska man åka till mor och far och bo i båten lite och gå på krogen. hmm. tufft alltså.

nu ska jag iaf kolla på LA ink. fint det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback