löning och det brinner i fickorna



för ovanlighetens skull har jag varit igång och köpt lite totalonödiga prylar. jag menar jag bara måste ibland, speciellt om de är väldigt färgglada och billiga!
man kan ju undra vad jag ska med två wc-sitsar till när jag inte ens har en toa. mamma har förbjudit mig från att byta ut dem på toan här hemma mot dessa. haha. vi får väl se hur landet ligger när hon kommer tillbaka från semestern. :D



mer förklarligt är dock dessa otroligt plastiga gummiklockorna jag köpte idag. tänkte bara ta en först men sen var de så billiga så då slog jag till på två. även om jag med lätthet hade kunnat köpa alla olika färger som fanns så kändes det som om två stycken räcker. booooring.



nu ska jag faktistk bara gå och lägga mig. räknar med att somna på direkten eftersom jag var på jobbet femöverhalv sex imorse...

Kommentarer
Postat av: Kitty

oh hohoh nu är du nästan lika cool som mig när jag har min klocka på mig ;) haha. natti puss

2008-06-25 @ 23:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback