hultsfred 08 here we come!

jajemen. imorgon smäller det. avfärd mot hultsfred. synd om oss! noooot. haha.
jag kan inte sova. verkligen helt galet. vet inte varför. plus att jag som vanligt har packat för mycket. men men. man måste ju liksom ha med sig kläder för alla väder?!
dessutom har en smärre katastrof inträffat. jag skulle färga utväxten tänkte jag men det slutade med att jag var orange i hela huvudet. snyggt. njae sådär, men men. det får väl va så. det är ju inte första gången direkt.

såg en riktigt bra film ni ikväll. freedom writers hette den. jag fällde en och annan tår till och med.
såg även 27 dresses imorse. helt okej film det också. mm. många filmtips här nu.

igår såg jag blow. depp är ju för fin han. kan helt klart rekommendera den också. fast den är ju inte jätte ny men väldigt bra ändå. en såndär klassiker så att säga. jag tror att jag snart har sett alla depp-filmer. han är ju bara så bra och väldigt väldigt snygg :)

nu måste jag försöka sova faktiskt. ska upp tidigt imorgon och packa in allt i husvagnen och inhandla det sista inför hultan.

gud vad skönt det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback