här kommer piff och puff, är på språng nu!

jobb idag. najs bajs. började dagen med att jag och kattis tågade in på jobbet och jag sjöng här kommer piff och puff sången ur det gamla disneyprogrammet räddningspatrullen - disneytajm var det bästa med hela helgen när man var liten ju!
lyckades även byta bort en tid på jobbet så att jag kan segla med mammi och pappi vecka 28. skoj!

sola bada ute och grillar
britney spears har rakat sin frilla
här är sommarpojkarna igen.

haha. vilken låt alltså.

nu har vikterna på mina axlar lättat något men jag har fortfarande ångest över saker jag måste göra. blääää!
idag fick jag iaf mailet som jag våndats över så himla länge. orkade ju verkligen inte plugga till den senaste tentan i massmedieekonomi eller vad fan den nu handlar om. men så fick jag mailet där det stod att jag var godkänd. tack gode gud! det var nog tack vare bönen på hultsfred. man kanske borde hängt mer med de där streetchurch människorna? njae kanske inte jag kan aldrig hålla något löfte iaf så det är lika bra jag håller mig borta från det.
hur som helst blir det iaf marstrand och båten med mor och far för kattis och mig på midsommar. det kan nog bli gött. bra att vi äntligen bestämt oss för något. :)

sen är det ju de där förbannade grejerna jag måste skriva. jag har absolut ingen inspiration what so ever just nu att skriva sånt jag måste skriva. whhyyy god whyyyyy, why me?

jadajadajada. nu är det time för lite cola och la ink.
hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback