shoppat och klart

idag har pappis och jag varit ute och shoppat lite. det är alltid bra att shoppa med honom när det är han själv som föreslår det. om jag vill går det inte så himla bra, det är inte alls populärt men när han vill då jäklar blir det hur bra som helst, nästan.

pappa ville ha en grill som han kunde ha i båten så han kan ta med sig den när han ska på utflykt på någon ö. så för honom blev det en weber "go anywhere".
sen knallade vi in på mediamarkt för pappa tyckte att jag skulle tömma hans dator på mina bilder och jag sa att då behöver jag en extern hårddisk. så därför köpte vi en till mig. pappa tyckte det var likabra att slå till på en stor direkt så vi köpte en terbyte när vi ändå höll på. så nu sitter jag här och flyttar över allt och gör säkerhetskopior. kanon!

nu är det dock dags för mat. grillat. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback