orkar inte

tänkte att jag skulle bloggat lite men jag hinner ju fan aldrig. eller så orkar jag inte. jag jobbar ju jämt. men det är väl så man måste ju jobba för att få pengar. tråkigt men sant alltså. jaja det är väl bara att ge järnet och jobba och sen får man en härlig lön och då kan man kanske unna sig något. jag och kattis funderar i detta skede på en jätterolig maskin som vi hittade på rusta. det var så jäkla kul att stå där och prova den där maskinen. tydligen ska man bli smal av den också men jag vet inte jag om det verkligen funkar. rolig var den iaf!

i måndags var jag och fikade med emma som var hemma från göteborg. skit skönt att sitta i solen på waynes och prata. sen fick jag lite ångest och ville gå ut och gå, som tur var ville emma det också så vi var ute och gick i en timma och hissade och dissade de nybyggda husen i ett nytt område en bit från där vi bor.
alltid roligt att träffa emma. jag fick även en liten tavla av henne :D
tyvärr är det ju så när alla flyttar iväg och sådär. man träffar ju dem inte så ofta. men det är alltid lika roligt att träffa de gamla vännerna när man väl gör. man har ju en del minnen tillsammans så att säga.

nu måste jag hoppa in i duschen. börjar jobba klockan tio.

ses.



min samling tavlor gjorda av emma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback