här händer inte mycket

det har varit alldeles för varmt på sista tiden för att överhuvudtaget sätta sig ner vid datorn. helt galet.
jag har precis som vanligt inte gjort så mycket. jobbat mest och tagit det lugnt när jag slutat jobba.
förutom i onsdags då. då fick vi för oss att klä på oss klänningarna och högklackat och gå ut. så det gjode vi, och vi pratade skånska och ingen fattade nåt, inte ens vi själva. men skoj var det och kvällen slutade sedvanligt med att jag och kattis slogs lite, trenätet låg nere och man avslutar med att somna i soffan med kläderna på. en bra kväll helt enkelt.

i övrigt har jag mest kollat på film. såg charlie wilson's war häromdagen. en ganska bra film faktiskt och igår såg vi på jackass the movie och jackass number two. jag skulle kunna gifta mig med bam margera nu på stört om han friade till mig. fast chris pontius verkar ju också ganska rolig, eller ryan dunn haha så jävla kul vilken människa stoppar frivilligt upp en leksaksbil i röven?! hahaha. jaja nu ska jag dra mig till jobbet. roligt värre. hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback