trött söndag

kul att jobba igår.
så har man sett joey tempest och europe live också. haha. sjukt roligt. jag kunde en låt, den som alla kan så att säga och den körde de några gånger så de som inte kunde den innan kan också den nu.
kul att blanda drinkar hela jävla kvällen igår. vad hände med "en stor stark tack!"? nej nu är allt så fancy minsann. nu vill alla ha vodka lemon, long island, rom och cola och massa jävla andra stadiga groggar och drinkar. jaja det är väl bara att tacka och ta emot och servera och se glad ut.
var lite jobbigt dock att servera jäger. känner fortfarande hur det vänder sig i magen när jag måste hälla upp det. haha. kul i alla fall.
känner mig typ bakis idag. helt sliten. konstigt detta. men jag sitter här och slappar i min morgonrock. det är så skönt. jag förstår verkligen hugh hefner. jag är nog på samma plan som honom nu. jag känner det. jag vet hur han känner sig nu - bekväm. jag tänker fortsätta vara den kvinnliga versionen av hefner resten av dagen faktiskt. måste hämta kattis på jobbet sen bara men undra om man kan komma i morgonrock och trosor?! :)

imorgon är det skola igen. måste komma på ett jävla reportageämne nu eftersom det andra föll. helvete. dessutom måste jag verkligen göra min ståuppa idag och lämna in imorgon. jag orkar inte nu!

nu ska jag hämta mina skidor hos erik. see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback