sammanfattning nyår/sälen

den här nyårsaftonen var en av de bättre på länge.
jag åker nog till sälen över nyår nästa år också. lätt.

tävlingen avgjordes i sista stund på sista afterskin och malin vann överlägset tack vare en oväntad grej. hahaha.
älgar har stötts på och hårda tuffingar har hyllat och dissat. norrmän har fått lära sig hur svenska tjejer funkar och rika stockholmare har fått känna på hur det går till när vi är i farten, män med namn på mindre bokstäver än my har förförts och dialekter har övats på. ölkorv har även blivit en ny favorit i sängen. porslinsbussar har körts och pulkor har gått sönder och killar med långt hår har fått lära sig att man ska ha toffs för att gå hem hos oss.
men framförallt så har vi varit de livligaste och mest hatade fyra tjejerna i sälen för den här gången.
men vad gör väl det. ingen hinner se våra ansikten när vi svischar ner för pisten i full fart och har goggles på oss på afterskin. det är så det är bara.

tommy får helt klart en eloge för att han har stått ut med oss och ställt upp på oss när vi druckit alldeles för mycket jäger och minttu. en guldstjärna till honom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den låten lyssnade jag på för fleeera år sedan. den bara poppade upp i mitt huvud häromdagen. mycket mer än så vill jag inte påstå att jag har lyssnat på dom. Har tyckt dom varit lit skrikiga. Men man ändrar ju sig som tur är och jag tror jag ska ge dom en ny chans. open mind!! haha

2008-01-04 @ 18:52:28
Postat av: mixi

hur fan vann jag ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback