pissenisse har framträtt

Katrine Karlsson från Baggarp - säger det dig något?!

image125
detta är min vän katrine. jag föreslog en gång att hon skulle börja göra knipövningar och använda tena lady för kvinnor med inkontinensbesvär. men icke. hon är envis som en get och igår när vi åkte till max för att handla mat till henne så var olyckan framme. och i bilsätet och allt. så nu får hon skämmas och visas upp offentligt och stå för vad hon har gjort i min bil och allt ;)



detta inlägget är tillägnat min vän katrine
för att hon är den enda som tycker att det
är roligt när jag fiser och jag tycker att det
är minst lika roligt när hon kissar på sig...







(tur att kattis har humorn kvar
och att kisset egentligen bara är cola
och att kattis är klumpig men
inte klumpig nog för att det skulle
komma cola i bilsätet utan bara i hennes knä)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad roligt.. jag skrattar så jag nästan kissar på mig på riktigt nu haha! tur att man inte skäms för så mkt ;) uschanemej. du är en bra vän!

2008-01-23 @ 20:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback