monopol live

jag brukar oftast klaga på att jag har för mycket att göra. men ikväll har jag bara tittat på let's dance och p3 guld och sen har jag bara funderat resten av tiden. och jag har kommit på alldeles för många dumma grejer jag vill göra. vissa av dem kan kanske bli användbara medan vissa av dem är mer rimliga att genomföra. haha.

nr 1 - spela monopol live.
den kanske mest rimliga resan i denna listan. man spelar monopol fast live. rimligast i sthlm. man går till alla gator som finns med i spelet och tar en öl på en krog på gatan. sedan knallar man vidare.

nr 2 - kasta pil på en karta och åka dit pilen träffar. kanske går att genomföra med rätt kapital och med lite tur att pilen inte träffar ett land som är livsfarligt och krigshärjat eller liknande.

nr 3 - gå över datumzonen. det är kanske inte så troligt att detta kommer inträffa men det skulle va sjukt kul. men det är en liten fijiansk ö som datumgränsen faktiskt löper genom. så man kan faktiskt fira sin födelsedag två ggr och vara i dåtid och nutid samtidigt. känns lite som tillbaka till framtiden om man stod på den 24e först och sen promenerade tillbaka till den 23e och sen tillbaka till den 24e igen. coolt!

längre än såhär har jag inte kommit i mina nattliga funderingar. nu tänkte jag sova och läsa lite i dita von teese boken. imorgon blir en lång dag. jobb mellan 09-02.30. men jag får iaf träffa BWO och David Hellenius (förhoppningsvis).

puss på er.

ps. jag glömde berätta. idag städade jag hemma hos kattis. helt frivilligt. men innan dess hade jag ätit upp ganska mycket av hennes muffinsmet. man ger och man tar :D ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback