jag blir så jävla förbannad och rädd

har varit på bio ikväll. we own the night. sjukt bra film, riktigt värd att gå och se på bio. men sen kommer man hem och borstar tänderna och sätter sig vid datorn och pillar lite. då hör man helt plötsligt en jävla massa liv utanför fönstret på gatan. så man smyger ju upp och kollar ut bakom gardinen. då ser man massa idioter som springer fram och tillbaka och härjar och låter. så man vill ju givetvis ha en lite bättre bild av detta så man ställer ju sig i vardagsrummet för bättre sikt. då när jag står där ser jag helt plötsligt hur idioterna springer upp på vår grannes tomt. och då hann jag under de få sekunderna tänka oh helvete nu kommer de hit och tar mig. men icke. som tur var. de sprang bara in på grannens tomt och krossade deras stora köksfönster som sitter ungefär två meter upp från marken. mitt ögonmått är kasst så jag vet inte riktigt. men hela familjen vaknar ju och jag springer ut för att kolla så att våra bilar är hela självklart. men människorna som vandaliserade har ju redan stuckit såklart. jag återgår in till mig eftersom jag sprungit ut barfota iförd endast t-shirt. och efter ett tag anländer polisen. vid det laget var även alla andra grannar som hört smällen uppe också.
det är ju helt sinnessjukt. vad är det för idioter som springer omkring och gör sånt då?! man blir så förbannad. här bor man i ett lugnt och fint område i de bättre kvarteren och då ska det komma hit folk och förstöra. jag dömer inger just nu för det kan lika gärna ha varit någon som bor här som vem som helst i hela världen. men amn blir ju rädd. varför vilja förstöra en ruta i ett hus hos en barnfamilj som ligger och sover? jag ser inte ens poängen. jag tror nästan att de tog fel hus. för jag känner ibland att det finns en viss hotbild mot mig. hoppas att det inte var så. a jag blir så förbannad iaf. nu kommer jag ju inte kunna sova inatt. får väl sitta här och vaka över grannskapet. jag som tyckte att poliserna kunde ha stannat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback