höst/vintertråk

vädret är så förbannat tråkigt. och jag är snuvig och hostig. man blir inte piggare eller friskare av vädret direkt.
blää för det. skolan rullar på och klassen får stå ut med mina snurvlingar och att jag minst en gång på varje lektion måste gå ut för att hostattacken har slagit till. haha stackarna.
idag hade jag med min bok, dit von teese till skolan och anna och jag upptäckte något fruktansvärt. de har stavat fel på konvolutet och även på pärmen. burlesk som KONSART, fel fel fel. grovt fel. jag funderar på att ringa till btm eller maila iaf och säga att de stavat fel. undra om de kommer trycka upp en ny och ge mig? förmodligen inte va.
skolan är annars helt okej nu. mycket att tänka på men definitivt rolig. det var skönt med lov det känner jag nu. praktik vecka 16-17. vet fortfarande inte var jag ska va. funderar på radio eller tv. fan vad svårt det ska va då. tänkte expressen innan men det lockar ju inte alls nu faktiskt. usch.
har även börjat skymta angelica i skolan. det är ju ganska skoj. annars ser ju skoldagarna ut precis som vanligt. har redovisning av våra partianalyser imorgon. jag tror att jag ska skippa att redovisa. om jag får förstås. jag hostar ju ändå bara hela tiden och hur kul är det för min klass att lyssna på mig när jag hostar då och inte får fram ett vettigt ord. näää jag väntar nog iaf tills nästa vecka med det där om jonas skonar mig vill säga.

grammisgalan idag. shit vilken firmafest det är alltså. världens bästa personalfest. tänk att sitta vid bordet med massa coola och duktiga artister. inte fel må jag säga.
amandas nya låt va väl helt okej. hon lät ju egentligen förjävligt där hon stod på scen och sjöng men hon kommer undan med det för hon är så jävla ball.

nu är det dags för mig att sova och försöka komma på nåt vettigt att göra i min ståuppa som egentligen skulle va klar innan jul :S jaa jag ligger kanske lite efter. jag erkänner. slapp och lat. haha.
inga avsnitt av gossipgirl har jag kvar heller. jäkla skit.

sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback