vem är idioten?

haha jag tror jag dör.
för några dagar sedan skrev en liten brud en kaxig kommentar till mig.
så som den sanna journalist jag är var jag ju tvungen att gräva i detta och fann tillslut svar i mi efterforskning.
någon idiot har ju kommenterat på hennes blogg och angivit mitt namn och min blogadress.
det mest skrattretande med det hela är att det "jag" hade kommenterat var en ganska fin väska som jag faktiskt skulle kunna tänka mig. men vem är idioten som skriver under med mitt namn?
kära medborgare i sverige. det kallas urkundsförfalskning och man kan åka dit för det. så sluta genast upp med detta slöseri med energi och tid. en vacker dag kanske jag anmäler den som håller på att jävlas.
och förövrigt så kan nog alla mina vänner intyga att det språk som användes i kommentaren absolut inte är något som brukar finnas med i mitt vanliga språkbruk. hahhaha. ja som sagt, jag tror jag dör.

här är iaf beviset.
http://liaaas.blogg.se/1202840845_home_sweet_home.html#comment

Kommentarer
Postat av: Anonym

men det var väl en ganska "snäll" kommentar ändå? Var det den som inte var från dig? Varför fick du då sånt påhopp tilbaka?!

2008-02-22 @ 18:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback