tv-kändis?

är man ju kanske inte direkt. men ändå. mamma och mormor och mormors kille såg iaf mig på tv. haha. kul fan club man har va ;) sjukt nervöst iaf och jag har aldrig varit så svettig i hela mitt liv. sminket fullkomligt rann av. men det var riktigt jävla roligt ändå. men studiolampor är jävligt varma att stå under i en timma det vet jag nu.
kollade på hela programmet idag i skolan och gick igenom detaljer. fick även ett utlåtande från min lärare som sa att jag skött mig bra och att jag dessutom räddat upp en situation väldigt snyggt. bra! sen sa han givetvis lite dåliga grejer med men kritik är bra det lär man sig av.
en sak jag lärt mig är att jag klarar av att hålla i ett debattprogram, men någon ny stina dabrowski lundberg det blir jag aldrig. haha.

så nu sitter man här igen och vet inte om man ska välja tv eller tidning. det var då ett jävla velande. blää.
tror faktiskt att det blir några avsnitt two and a half men nu.
ses!

Kommentarer
Postat av: julia

hejsan , sorry gumman men din blogg suger :/
kolla på din design lixxom , haha sorgligt ' :$
sen så har du ingen som läser din blogg , stackars '
& kom inte och säg : du läser juh ! , för jag spanade bara in din blogg och började garva direkt , sorry men det är sant ' :@

Postat av: louise

eh. vem är hon ovanför? weird! haha. tror att du var grym på tv. har du inspelningen? vill ju se! puss

2008-02-20 @ 19:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback