sex is the shit

om man har haft det.
jag vidhåller dock att det fortfarande är läskigt som fan. sjukt äckligt egentligen. sen till råga på allt så kan man få massa sjukdomar. min hypokondri smyger sig på sakta men säkert. jag är nog döende i både det ena och det andra vid det här laget. jag är ju inte så sjukt. mest problem med hjärtat, magen, lungorna, allergi, hjärnan, huvudet, ögonen, revbenen, musklerna, ryggen och även högra armhålan ibland vänstra.
jag är ju praktiskt taget helt frisk. ingen hypkondrisk tönt.

men seriöst talat. jag måste nog dricka lite mer cola nu. det användes ju som medicin förr i tiden. det är bäst jag dricker upp min tvålitersflaska innan någon annan gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback