rolig slapp fredag

haha vilken jävla kväll.
jag och kattis har både varit nyttiga och lite mindre nyttiga.
inledde kvällen med pizza och cola tillsammans med mor och far och postkodmiljonären. övergick sedan snabbt till let's dance. såklart! danny, ja vad kan man säga haha. män i uniformer.
sedan tänkte vi bränna lite fett. detta utförs allt som oftast i bastun med inpackning. haha. ja men det funkar nog, vi tror på det.
efter bastun så tänkte vi bränna ännu lite mera och vad passade väl då bättre än carmen electras aerobic striptease. haha. sjukt roligt hur som helst. dock kände man sig inte jättesexig när man stod framför henne och gjorde rörelserna men vad ska man göra. någon gång kanske jag också blir sådär smal?! jaja hoppas går ju.
hur som helst var det riktigt rolig och jag känner mig genast lite mera fit så att säga.
nu sitter jag här med ansiktsmask och ska strax skölja bort den och sedan sova.
jobb imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

byggare bob!!! i mitt hjärta för alltid.

2008-02-23 @ 00:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback