ny helg nya möjligheter

och med möjligheter menar jag killar med potential. stor risk att man träffar dem i jönköping? nja sådär.
men hur som helst. solen skiner. jag har haft solbrillor på mig hela dagen och jag är lycklig.
slutade vid lunch och gick neråt stan med anna och fredric. inhandlade lite smått och gott, luktade på olika parfymsorter men hittade ingen trots att damen på åhlens hjälpte mig jätte mycket promenerade sedan till systemet och inhandlade lite olika cider i massa olika roliga färger för det tyckte jag passade idag. när jag får visa mitt leg i kassan säger kassören något i stil med födelsedag, va svarade jag, för jag är sjuuukt trevlig, då säger han ja jag alltså på söndag det är så ovanligt datum så jag blev lite chockad, jag tittar helt oförstående på honom och skrattar jaha jasså du för jag förstod inte riktigt för det är iaf inte jag. han tittar på mig som om jag är dum i huvudet och jag slår snabbt min kod och säger jag behöver inte kvittot tack hej då. haha. helskumt. när jag packar ner dem i påsarna så säger gubbe jämte mig att det var hemskt vad många fina färger du hade på ditt dricka, haha ja svarar jag det blir roligare så, och så blir killarna snyggare med säger han då som svar. haha så jävla kul gubbe. vilken slutkommentar.
sedan promenerade jag därifrån till meddo och solade lite. det var då jag blev förbannad. när jag ligger där och slumrar låter det som en elefant går utanför fram och tillbaka. alltså bokstavligt talat, golvet skakade. men jag låg kvar tills tiden gick ut och steg då upp för att klä på mig. nog för att jag inte är snabbast i världen men jag tog inte lång tid på mig och då rycker någon i handtaget, tre gånger med kort mellanrum. när jag precis håller på att ta på mig skorna knackar det på dörren och en dam säger hallåå har du somnat där inne eller. hej hej svarar jag argt tillbaka och kliver ut. jag har fan rätt att ta på mig kläderna tycker iaf jag men det kanske inte hon tyckte. jag fick även svar på vem elefanten var, det var hon. jag undrar om hon verkligen blir solbränd på hela kroppen när ho ligger i ett solarium. jag tror faktiskt inte att hon fick plats i det. haha.

sen knallade jag hemåt och nu sitter jag här och funderar på att duscha. eftersom jag inte hann det imorse heller plus att jag solade innan.
ikväll blir det iaf utgång, lykke li på bongo/apt och på lördag blir det biljard på shooters och sedan utgång till klubb enkelt på apt. och sen söndag blir det jobb och på kvällen kanske en utgång igen, restaurangfest på apt. fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback