nu jävlar ska här botas

jaha då var det sjukan som gäller imorgon då. mysigt.
nu kanske man kan få ett slut på det här då. slippa ha ont i magen jämt och ständigt och annat dumt.
vad som dock oroar mig lite är att jag inte ska vara sövd. hur äckligt kommer inte det kännas då?
det var ju så himla skönt sist när jag var sövd. det vill jag bli igen tänkte jag då. men nähä inte det. jaja det är väl bara att le och se glad ut så kommer väl även detta att gå bra.
nu ska jag ägna mig lite åt det där roliga medlet som jag fick av doktorn som jag inte alls behöver egentligen och som kommer göra att jag nog måste titta på hur man blir av med en kille på tio dagar för typ trettionde gången. åh den är så bra. älska badrumsscenen :)

sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback