mat på ingång

nu är maten på ingång. pappa är och hämtar mat nere på twin city. det blev visst pasta al pollo för mig denna gången. inte helt oväntat men det blev iaf inte carbonara. haha.

en sak jag tänkte på innan idag var, att sommarskola oftast anses som något negativt. den sommaren jag gick i skolan är en av de sommrar i mitt liv som jag har starkast minnen ifrån.
ta tex bara det här med att det är flest killar som underkänns i matte, vilka fick man då spendera dagarna med?! jag sa aldrig att jag tyckte det var tråkigt att vara nästan ensam tjej med alla killar. nej verkligen inte. visst jag kunde ju kanske ha gjort något vettigare som typ sola som alla mina andra vänner gjorde men vad sjutton, jag hade flest killar den sommaren iaf hahahahaha. fast sen var det ju massa annat roligt som hände den sommaren också iofs som inte hade med sommarskolan at göra överhuvudtaget men som satte spår ändå. men det var en rolig sommar det var det. jag klagade nog inte en enda gång faktiskt.
mitt enda problem är väl ungefär att jag fortfarande inte kan räkna. men vad gör det. det enda jag behöver räkna i framtiden är ord och pengar och det gör ju ändå datorer åt en nuförtiden. jag visste att det skulle löna sig att sitta framför datorn istället för i böckerna någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback