less på allt och alla

jag blir så trött. va fan hur kan man säga så?! aaaaah.
jaja. då har jag ett problem mindre ivägen då. skönt.

kul att min doktor ringde. tydligen är det kanske något som lever i mig. något ur släktet amöba. haha. läskigt. då blir det till att lämna in fler prover då och äta fler mediciner. är det någon som inte vet hur man gör när man bajsar i provrör kan jag ge hjälpande tips, jag kan det här nu. haha. nä usch vad äckligt det var. fy my.

bowlade idag med skolan. skitkul. jag suger egentligen men jag vann första serien och sen vann anna hela skiten med två poäng. sur blir man haha. jag och anna fick iaf jättefina priser av calle. han är så skojig.

va med syster idag när hennes polare linda skulle fotas. det var skoj. fan jag ska gå ner sjukt mycket i vikt nu har jag tänkt. linda var ju söt i vad än de klädde på henne inför varje plåtning. jaja. inte så realistiskt tänkt av my westerlund med tanke på alla problem med magen, men tanken är ju att mina nya pills ska hjälpa mig att bli normal och sedan i slutändan tappa lite vikt. najs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu hängde jag nog inte riktigt med??

Postat av: Anonym

vad hade det med skjuts att göra?
vad jag minns har jag aldrig tvingat dig?
och vad fick dig att tro att det ens var riktat mot dig?

2008-02-28 @ 20:11:03
Postat av: Anonym

you're typ my best friend. and i like it aloooooot

2008-02-28 @ 20:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback