kul dag

så har man varit hos tandläkaren då. 700 spänn! tack så jävla mycket. som om man inte var fattig redan innan liksom. jaja det är väl bara att bita i det sura äpplet.
den här veckan har jag lagt alltså tusen spänn på att besöka människor inom landstinget. det känns ju bra. eller inte.

jag tror faktiskt att jag ska ta mig en sväng till a6 och inhandla något fint. det är jag värd nu. jag hade ju iaf inga hål :)
tror faktiskt att jag ska inhandla en korsett. jag tycker verkligen att det är skitsnyggt. och lite sexigt med förstås. haha. jag gillar såna där burlesk grejer helt enkelt. lite strumpeband och strumpbyxor med söm. det är snyggt det.

nu ska jag käka lite lunch. eller middag. vetifan.

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback