jag vill också, som alla andra bloggare

jag vill egentligen inte gifta mig. och om jag absolut måste för att jag tex får barn eller nåt sånt och det blir bäst för dem så ekonomiskt och med arv och sådär så tänker jag absolut göra det borgerligt. alltså i ett rådhus eller liknande och inte ha värsta kyrkgrejen med vit klänning och hela kitet. men vem vet, man ska aldrig säga aldrig. den rätta mannen för mig visar sig kanske vara kristen så in i kyrkbänken.
jag vill iaf veta när detta kan tänkas bli av så jag hinner förbereda mig mentalt...

[X] Du vet hur man kokar kaffe
[X] Du använder dig av en kalender
[  ] Du äger mer än ett kreditkort
[X] Du vet hur man byter olja i bilen
[X] Du tvättar dina egna kläder
[X] Du röstar
[  ] Du kan laga mat själv
[X] Du tycker att politik är intressant
TOTALT: 6

[  ] Du kommer till skolan/jobbet tidigt varje dag
[X] Du har alltid en penna på dig
[  ] Du har aldrig fått kvarsittning
[  ] Du har glömt din egen födelsedag minst en gång
[X] Du gillar att gå ut och gå själv
[X] Du har tittat på pratshower
[  ] Du dricker kaffe minst en gång i veckan
TOTALT: 3

[X] Du vet hur man diskar
[X] Du kan räkna till 10 på något annat språk
[X] När du säger att du ska göra något så gör du det
[X] Dina föräldrar litar på dig (här är det tveksamt)
[X] Du kan klippa gräset
[X] Du kan få vuxna att skratta utan att skämma ut dig
[X] Du kommer ihåg att vattna blommorna
[X] Du pluggar när du måste
[X] Du slöar inte i skolan/på jobbet
[X] Du kommer ihåg att mata dina husdjur.
TOTALT: 10

[X] Du kan stava till "erfarenhet" utan att kolla upp det
[  ] Du tränar regelbundet
[  ] Människorna på Starbucks vet vem du är
[X] Din favoritmat är hämtmat
[X] Det första du gör på morgonen är att få i dig coffein
[  ] Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver
[X] Du förstår politiska skämt första gången de sägs
[X] Du kan skriva snabbt
TOTALT: 5

[X] Du har förstått att vädret ändras för varje timme
[  ] Dina enda vänner är från din arbetsplats
[  ] Du har varit på ett tupperwear party
[  ] Du har förstått att ingen tar dig seriöst så länge du inte är över 25 och har ett fast jobb
[  ] Du har fler räkningar än du kan betala
[  ] De flesta av dina vänner är äldre än du
[  ] Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten
[X] Du använder Internet varje dag
[X] Din garderob har inte rensats på ett tag
[X] Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta den
TOTALT: 4


om jag då förstått detta rätt så ska jag alltså gifta mig när jag är 28. det är nu jag andas ut och inser att jag kanske har lite tid på mig att förbereda mig mentalt. vem fan vill gifta sig då? jag trodde att alla ville vara fria och flyga. eller iaf jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback