it never rains in hooterville

hahaha. men här regnar det fan så mycket. det är ju kul att platta håret och sminka sig och göra sig fin när man ska till skolan och komma fram och se ut som fan. blää. jag hatar regnet.
men jag passade på att dra nytta av det ändå. det är ju så skönt att springa när det regnar för luften blir så härlig. så jag var skitduktig (enligt mig iaf) och sprang hemifrån mig ända till bymarken och upp och ner för backarna där bland husen och sedan upp till dalvik och sen hem igen. allt detta tog ungefär en halvtimma plus minus en minut. himla gott. och sen efter det satte jag mig i bastun. mmm. ja livet är fint ibland.

självklart har jag inte kunnat stilla mig utan var tvungen efter gårdagens inköp av både klänning linne och väska att klicka hem lite mer idag. så inom kort kommer ett paket i min brevlåda med en söt liten kjoll i satin och tyll och ett par ursnygga strumpbyxor med sömmar. ni vet sådana där i burlesk stil. :D

så nu ska jag bara ner och hänga lite tvätt och sen ska jag titta på two and a half men för ovanlighetens skull. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback